Konkurs na logo Fali

Konkurs na logo Fali

Ogłoszono konkurs na stworzenie logo wraz hasłem marketingowym Aquaparku Fala w Łodzi. Do konkursu mogą przystąpić wszystkie osoby pełnoletnie, które zapoznały się z regulaminem konkursu i akceptują jego postanowienia. Autor zwycięskiej pracy otrzyma 5 tys. zł. 


Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest:

a) dostarczenie projektu zgodnego z wymaganiami określonymi w regulaminie oraz opisu idei stojącej za projektem,

b) dostarczenie karty zgłoszenia o udziale w konkursie i akceptacji postanowień regulaminu konkursu 

konkurs

Projekt znaku graficznego powinien:

a) być złożony z symbolu graficznego (sygnetu) oraz napisu Aquapark FALA (logotypu),

b) być multifunkcyjny – nadawać się do różnorodnego wykorzystania, zarówno na materiałach biurowych codziennego użytku (papier firmowy, wizytówka, koperta, teczka, pieczątka, notes etc.), jak i materiałach reklamowych oraz promocyjnych (banery, plakaty, ulotki, przestrzenne wersje umieszczane na elewacji etc.), a także dobrze prezentować się na stronie internetowej aquaparku

c) umożliwiać zastosowanie zarówno na małym, jak i dużym formacie,

d) być złożonym z minimum 3, ale nie więcej niż 6 kolorów,

e) być przedstawionym w wersji pełnokolorowej i czarno-białej,

f) korespondować z proponowanym przez uczestnika konkursu hasłem marketingowym,

g) kojarzyć się z przedmiotem działalności Aquaparku.

Strona konkursowa, regulamin i załączniki

Komentarze

Ilość komentarzy: 0

Dodaj zdjęcia do galeriiDodaj nowy komentarz

Dodaj nowy komentarz

Podaj kod z obrazka

*

Newsletter

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera sztuka-wnętrza.pl!