Przestrzeń zaprojektowana przez pracownię MUSU dla marek Tikkurila i Beckers ma służyć projektowaniu, kreacji, nauce i zabawie. Strefie showroomu towarzyszy profesjonalny sklep z produktami, miejsce dla architektów oraz sala konferencyjna.
Nowy showroom Tikkurila to przestrzeń, która pobudza do kreatywności. Dzięki przemyślanej aranżacji powstało miejsce, w którym wybór idealnego koloru farby i najlepszego rozwiązania dekoracyjnego przestaje być wyzwaniem, a staje się zabawą i czystą przyjemnością. Pod jednym dachem, na powierzchni ponad 400 metrów kwadratowych, spotkały się światy znanych marek oferujących szeroki wachlarz produktów do dekoracji i wykończenia wnętrz.
Przestrzeń showroomu spełnia wiele funkcji: dostarcza klientom kolorystycznych inspiracji, ułatwia wybór i zakup odpowiedniego produktu, umożliwia spotkanie z fachową poradą ekspertów, ale również zaprasza do zabawy kolorem – i to nie tylko najmłodszych.
Showroom
Projekt wnętrz: MUSU
Powierzchnia: 400 m2
Realizacja: 2017
Lokalizacja: Warszawa
źródło: MUSU
Sprawdź również: Volkswagen Home według mode:lina
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
W projekcie przedszkola niezwykle ważne było stworzenie budynku ze scentralizowanym...
czytajJak zwiększyć o 5-10 proc. wartość sprzedaży w sklepie? Julian...
czytajBrooklyn to amerykańska restauracja w samym sercu warszawskiego śródmieścia! Za...
czytajTym, co wyróżnia Mindspace są nawiązania do stylu vintage.
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz