Falujące półki

dodano: 03.01.2012r.

Wnętrze sklepu coraz częściej traktowane jest jak wizytówka i element kształtowania wizerunku marki. Musi więc mieć w sobie coś, co wyróżni je na tle innych lokali handlowych i stanie się rodzajem logo. W przypadku sieci sklepów Santini Shoox tym 'czymś' stała się wypełniająca witryny ornamentalna struktura, której forma nawiązuje do miękkiej krzywizny litery 'S'.

Komentarze

Ilość komentarzy: 1

Dodaj zdjęcia do galeriiDodaj nowy komentarz

Dodaj nowy komentarz

Podaj kod z obrazka

*

Lilia 2013-02-18 19:56:27

Ja proponuje napirejw zabrać się za wszystkie reklamy ktf3re znajdują się na Modrzejowskiej, Warszawskiej, Targowej itp. z tego co wiem to ludzie wieszają reklamy bez zgody miasta, a jak są kontrole i karzą ściągnąć to owszem ściągają właściciela ale za parę dni reklamy dalej wieszają a jakby urząd miasta dał WYSOKĄ karę to by był spokf3j ! więc jaka polityka ?? po co mają reklamować się firmy na telebimie jak wieszają sobie co chcą i jak chcą ZA DARMO a Sosnowiec nic z tym nie robi d

Newsletter

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera sztuka-wnętrza.pl!