Dynamiczny, biało-czerwony zestaw podstawowych barw i konkretny, choć pozostający jeszcze na etapie projektu, produkt – mieszkanie. To były wytyczne postawione przed biurem Robert Majkut Design przez firmę Profbud.
Na ich podstawie miał powstać wyjątkowy salon sprzedaży, który ilustrowałby energię, solidność, jakość i dostępność - wartości z którymi marka chce się kojarzyć.
Jak piszą architekci zadanie zrealizowano przez wykorzystanie zasadniczo otwartego planu z wyraźnie zasygnalizowanymi funkcjami. Istniejące przegrody – pomimo, że dzielą – nie stanowią barier, tylko tworzą poszczególne zakątki.
Przejścia złagodzone są kształtami, cieniowaniami, wzajemnym tonowaniem i łączącą wszystko bielą.
Wnętrze zawiera w sobie wiele oryginalnych rozwiązań materiałowych. Są to między innymi indywidualnie zaprojektowane meble (specjalne biurka quality interiors sprzedawców czy stoły do spotkań, regały i szafki) oraz nowoczesne materiały, jak paperstone czy laboratoryjne szkło z którego zrobiona jest szklana kurtyna z podświetlanych rur.
Całość dopełnia dyskretnie zaaranżowana część poczekalni, nazywana „domem”, z sofą, fotelem, regałem z książkami. Kompozycję spina indywidualnie drukowana, cieniowana gradientem (od czerwieni do czerni) wykładzina, zaś tylną część pomieszczenia zdobi wykonany z drewna, przestrzenny relief, ułożony z wielką pieczołowitością na ścianach i suficie.
Źródło: Robert Majkut Design, Profbud
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Pierwsze urodziny warszawskiego salonu HOUSE&more przy ul. Burakowskiej 4A w...
czytajW Bytowie powstał nowy salon fryzjerski połączony z barber shopem.Zobacz...
czytajCzy gruntowna modernizacja wnętrz hotelu w zaledwie kilka miesięcy jest...
czytajStylowość i piękno nie są domenami zarezerwowanymi dla powierzchni mieszkaniowych....
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz