Konkurs na najciekawsze koncepcje sklepów wnętrzarskich - Global Innovation Awards.
Konkurs wyłania najciekawsze koncepcje sklepów wnętrzarskich doceniając m.in. misję i strategię, design sklepu, visual merchandising, marketing, szkolenie pracowników, jakość obsługi klienta i innowacyjność. Można dodatkowo zgłosić do konkursu sklepy internetowe.
Konkurencja odbywa się na poziomie krajowym i globalnym.
Aby wziąć udział w polskiej odsłonie konkursu, należy wypełnić formularz dostępny pod adresem: www.promedia.biz.pl/pl,aktualnosci-z-branzy,46/konkurs-gia-zapraszamy-do-udzialu,d908.html
i wraz ze zdjęciami dostarczyć go do 31 lipca 2016 r.
Polskiego zwycięzcę poznamy 14 września 2016 r. podczas „Interior Design Forum” w Warszawie.
Zwycięzcy światowego konkursu („Global Honorees”) zostaną ogłoszeni 18 marca 2017 r. na uroczystej gali w Chicago.
Dodatkowo najlepsza wystawa sklepowa zostanie wyróżniona nagrodą „Martin M. Pegler Award for Excellence in Visual Merchandising”.
Zwycięzcy zarówno krajowych, jak i światowych eliminacji, będą szeroko promowani na międzynarodowych targach wnętrzarskich.
Globalnym organizatorem konkursu jest stowarzyszenie IHA (International Housewares Association).
Organizatorem polskiej edycji jest firma Promedia, wydawca magazynu „Ambiente”.
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Grupą docelową konkursu są studenci architektury wnętrz, designerzy, pasjonaci wina,...
czytajFundacja Form i Kształtów ogłosiła konkurs na projekt obiektu wodnego...
czytajTegoroczna edycja konkursu Mazda Design organizowana jest pod hasłem „reVISION”....
czytajW gościnnych progach warszawskiego Hotelu Vienna House Mokotów Warsaw, 4...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz