Należący do znanej z designerskich wnętrz, hiszpańskiej sieci Camper, sklep obuwniczy w Melbourne został zaaranżowany przy pomocy 30 tysięcy czerwonych sznurówek.
Jest to dzieło brazylijskiego architekta Marko Brajovica, który wykorzystał we wnętrzu estetykę brazylijskich strojów folklorystycznych.
Przytwierdzone do sufitu włókna tworzą efektowne, zmienne krzywe i uskoki. Zostały zaprojektowane przy wykorzystaniu metod parametrycznych. Długość poszczególnych włókien została tak dobrana, aby stworzyć dynamiczne fale ziluminowane dodatkowo ciekawym oświetleniem.
Źródło: Dezeen
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Projektantka wnętrz Emmanuelle Moureaux stworzyła koncepcję witryny sklepów dla marki...
czytajAesop to australijska marka sprzedająca produkty do pielęgnacji ciała i...
czytajPrezentowane wnętrze kancelarii prawnej w São Paulo jest niczym galeria...
czytajEstetyczna, funkcjonalna i proekologiczna architektura edukacyjna we wnętrzach Auli Widowiskowo-Dydaktycznej...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz