Należący do znanej z designerskich wnętrz, hiszpańskiej sieci Camper, sklep obuwniczy w Melbourne został zaaranżowany przy pomocy 30 tysięcy czerwonych sznurówek.
Jest to dzieło brazylijskiego architekta Marko Brajovica, który wykorzystał we wnętrzu estetykę brazylijskich strojów folklorystycznych.
Przytwierdzone do sufitu włókna tworzą efektowne, zmienne krzywe i uskoki. Zostały zaprojektowane przy wykorzystaniu metod parametrycznych. Długość poszczególnych włókien została tak dobrana, aby stworzyć dynamiczne fale ziluminowane dodatkowo ciekawym oświetleniem.
Źródło: Dezeen
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Z tym wyzwaniem postanowiła się zmierzyć kancelaria prawna Bird &...
czytajJuice Press People to stołeczny bar serwujący soki tłoczone na...
czytajJak pogodzić estetykę z funkcjonalnością i stworzyć atrakcyjne miejsce pracy?...
czytajLuc Voisin oraz Mathieu Brison – projektanci z Les...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz