Należący do znanej z designerskich wnętrz, hiszpańskiej sieci Camper, sklep obuwniczy w Melbourne został zaaranżowany przy pomocy 30 tysięcy czerwonych sznurówek.
Jest to dzieło brazylijskiego architekta Marko Brajovica, który wykorzystał we wnętrzu estetykę brazylijskich strojów folklorystycznych.
Przytwierdzone do sufitu włókna tworzą efektowne, zmienne krzywe i uskoki. Zostały zaprojektowane przy wykorzystaniu metod parametrycznych. Długość poszczególnych włókien została tak dobrana, aby stworzyć dynamiczne fale ziluminowane dodatkowo ciekawym oświetleniem.
Źródło: Dezeen
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
W Moskwie powstało biuro jednego z największych internetowych serwisów towarzyskich,...
czytajWystawa jest pełna nasyconych kolorów, wysokich ścian i ujmujących detali....
czytajRealizacja stanowiła integralną część projektu poświęconego idei aktywnego uczenia się...
czytajNowy sklep marki Aesop w San Francisco to projekt bostońskich...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz