Życie korytarzowe w biurach ma swoje własne, niezłomne zasady. Mistrzowie w tej dziedzinie potrafią łączyć delikatność z odwagą, przyciągający magnetyzm z nieobowiązującą lekkością small toków, a figlarny dowcip z towarzyską grą w berka. Nadszedł czas, by poznać kusicielski blask fotela SITI - szóstej ikony SITAG.
Być w centrum uwagi, błyszczeć w wianuszku zafascynowanych słuchaczy spijających każde słowo z ust bohatera - to ambrozja duszy lwa towarzyskiego, potwierdzenie siły oddziaływania i społecznej atrakcyjności jego komunikatu. Dla popkulturowego narkomana liczą się bowiem tylko otaczające go satelity, a w tej grze najbardziej cenna jest alchemiczna umiejętność odgadywania gustów publiki.
Popkulturowy duch najbardziej odczuwalny jest dzisiaj w świecie Internetu i mediów społecznościowych. Sukces lub upadek wielu start upów zależy od tego, czy ich twórcy byli w stanie przewidzieć preferencje i zachowania użytkowników, a sztuka badania tzw. usability projektów informatycznych jest dzisiaj abecadłem każdego mistrza kodowania.
Czytaj też: Fotel biurowy WOODI - piąta ikona SITAG
W świecie architektury popkulturowe wartości reprezentują budynki ikoniczne. Skupiają na sobie zainteresowanie publiczności i stają się symbolami miast, a nawet krajów. Silnym gestem definiują przestrzeń wokół, narzucając jej swój język i styl. Prawdziwym wzorcem takiego obiektu jest Opera w Sydney, która stała się nie tylko symbolem miasta, ale nawet całej Australii.
Fotel SITI jest dedykowany do tzw. miękkich przestrzeni spotkań i konferencji. Ma pełnić swoją rolę tam, gdzie odbywają się nieformalne spotkania oraz rozmowy, w świecie small toków, małych gier towarzyskich oraz biznesowych. Jego lekka, prosta, popartowa forma zachęca do komunikacji i nawiązywania kontaktów, a patrzenie na pięknie zaokrąglony kształt jest prawdziwą przyjemnością dla zmęczonego długimi negocjacjami lub szkoleniami oka.
Grafika SITI: projekt Andrzej Dobosz (2015), format: 70x70cm
Kolaż Andrzeja Dobosza pokazuje inspiracje, które leżały u podstaw projektu Anny Vonhausen. Grafika jest zdominowana przez wyrazistą kolorystykę oraz symbole kultury popularnej, jak puszka Campbell Andy Warhola czy też element aktu. Na ilustracji widać też żagle opery w Sydney, fragment rzeźby Alexandra Archipenko oraz armwrestling jako symbol przemocy symbolicznej obecnej w każdej kulturze popularnej.
Fotel SITI, producent SITAG Formy Siedzenia
SITI to zestaw puf i stolików, który powstał po to, aby wypełnić tzw. “miękkie”, nieformalne przestrzenie spotkań, szkoleń i przestrzeni publicznych. Autorką projektu fotela jest Anna Vonhausen, dyrektor Kreatywny firmy SITAG. SITI przyciąga wzrok i skupia na sobie uwagę. Dzięki bogatej gamie kolorystycznej przestrzenne rzeźby foteli stają się silnym znakiem we wnętrzu. Para spinaczy ukryta w wąskich kieszeniach fotela SITI pozwala na szybkie i łatwe łączenie puf dzięki czemu możliwe jest tworzenie zmiennych układów aranżacyjnych. Wzmocniona kieszeń w płaszczyźnie bocznej foteli oferuje miejsce do przechowywania prasy w poczekalniach, klubach i innych miejscach spotkań.
Czytaj też: Falujące żebra. SITAGWave - czwarta ikona SITAG
O projekcie "Forma to diagram sił. Ikony SITAG":
Projekt „Ikony SITAG” to cykl dziewięciu grafik Andrzeja Dobosza, inspirowanych najbardziej charakterystycznymi i znanymi modelami foteli marki SITAG. Pretekstem do jego powstania jest obchodzony w tym roku jubileusz 20-lecia naszej firmy. To dobry moment, aby podsumować dotychczasową działalność w dość przewrotny sposób, opracowując coś w rodzaju biografii naszej marki w kontekście emocjonalnym. Chcemy tym samym rozpocząć dyskusję o designie, o jego istocie, znaczeniu, o przyszłości, sile biznesowej oraz o innowacyjności - mówi Anna Vonhausen, Dyrektor Kreatywny SITAG Formy Siedzenia
O Sitag
SITAG to marka foteli biurowych klasy PREMIUM będących synonimem doskonałych rozwiązań ergonomicznych i technicznych, nowoczesnego designu i wysokiej jakości materiałów. Firma SITAG Formy Siedzenia produkuje fotele biurowe klasy PREMIUM od 1994 roku. Dynamiczny rozwój firmy zapewniła starannie dobierana do potrzeb polskich odbiorców i wciąż uaktualniana oferta bazująca na oryginalnym, własnym wzornictwie. Wieloletnie doświadczenie producenta pozwoliło na wykreowanie zróżnicowanego i wyjątkowego asortymentu.
O Andrzeju Doboszu (ur. 1977)
Projektant. Fotograf. Dokumentalista. Architekt estetyki, w pracy nieustannie szukający balansu pomiędzy aspektami rynkowymi, a kulturą wizualną. Współpracował przy tworzeniu wielu projektów kreatywnych dla najbardziej znanych i wymagających marek m. in. GPD Advertising, Chigo Design . Członek Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej (STGU ).
|
|
|
|
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Aranżacja dużego apartamentu w Warszawie to kolejny ciekawy projekt studia...
czytajPracownia Peter Ebner and Friends przeprowadziła gruntowny remont pokaźnego budynku...
czytajKolejny udany projekt wnętrza Mirosława Nizio to bistro WuWu, które...
czytajDecerto, polska firma specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań dla sektora...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz