Krytyk designu Don Norman kieruje swój wzrok w stronę piękna, zabawy, przyjemności i emocji, ponieważ mówi o designie, który uszczęśliwia ludzi. Podczas swojego wykładu wskazuje 3 emocjonalne bodźce, w które dobrze zaprojektowane produkty muszą trafiać, by odnieść sukces.
Zobacz też: Mathieu Lehanneur - Design inspirowany nauką
Foto i wideo: www.ted.com
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Standardowa klasyka to już przeżytek. Firmy starają się, aby powierzchnie...
czytajLegendarny grafik Milton Glaser zanurza się głęboko w nowe malarstwo...
czytajOnto, czyli Anna Wręga i Kaja Nosal. Historia tej pracowni...
czytajWszystko, co tworzy wzbudza emocje. Niektórzy nazywają go Elvisem Presleyem...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz