Czy polski design różni się czymś od projektów europejskich? Dlaczego niektóre produkty osiągają rynkowy sukces, a obok innych przechodzimy obojętnie? I w czym tkwi sekret wyborów konsumenckich? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć podczas wystawy „Sukces dobrze zaprojektowany”.
Zlokalizowana w pawilonie 1 MTP ekspozycja zostanie podzielona na strefy tematyczne: Polska tworzy innowacje; Polska pięknieje; Polska modna; Polska mobilna i Polska rośnie. Każda z nich będzie miała charakter edukacyjny, a jej zadaniem będzie odczarowanie słowa design, obecnie zdewaluowanego, bądź niezrozumiałego dla szerokiego grona odbiorców. Dlatego obok krzesła, sofy oraz obuwia – produktów niejako w naturalny sposób kojarzonych z nazwiskiem projektanta, na wystawie pokazany zostanie również między innymi odkurzacz, tramwaj oraz kosmetyki, a także dobrze zaprojektowane i doskonale spełniające oczekiwania konsumenta usługi.
STREFA DESIGNU:
POLSKA TWORZY INNOWACJE
POLSKA PIĘKNIEJE
POLSKA MODNA
POLSKA MOBILNA
POLSKA ROŚNIE
Więcej: pewuka.pl
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Już 23 stycznia o godzinie 18 w Institute of Design...
czytajDziewiąta już edycja konkursu „Śląska Rzecz”, organizowanego przez Zamek Cieszyn,...
czytajKuba Jagiełło wprowadza pojęcie designu aleatorycznego. Świadomie zderza celową bezcelowość...
czytajW katowickiej galerii Rondo Sztuki trwa wystawa Najlepsze Dyplomy Akademii...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz