Czy polski design różni się czymś od projektów europejskich? Dlaczego niektóre produkty osiągają rynkowy sukces, a obok innych przechodzimy obojętnie? I w czym tkwi sekret wyborów konsumenckich? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć podczas wystawy „Sukces dobrze zaprojektowany”.
Zlokalizowana w pawilonie 1 MTP ekspozycja zostanie podzielona na strefy tematyczne: Polska tworzy innowacje; Polska pięknieje; Polska modna; Polska mobilna i Polska rośnie. Każda z nich będzie miała charakter edukacyjny, a jej zadaniem będzie odczarowanie słowa design, obecnie zdewaluowanego, bądź niezrozumiałego dla szerokiego grona odbiorców. Dlatego obok krzesła, sofy oraz obuwia – produktów niejako w naturalny sposób kojarzonych z nazwiskiem projektanta, na wystawie pokazany zostanie również między innymi odkurzacz, tramwaj oraz kosmetyki, a także dobrze zaprojektowane i doskonale spełniające oczekiwania konsumenta usługi.
STREFA DESIGNU:
POLSKA TWORZY INNOWACJE
POLSKA PIĘKNIEJE
POLSKA MODNA
POLSKA MOBILNA
POLSKA ROŚNIE
Więcej: pewuka.pl
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Do końca stycznia w Galerii Głównej Institute of Design Kielce...
czytajOd typografii wernakularnej lat 90. do zaangażowanego projektowania dziś. TypoAktywni...
czytaj4 sierpnia w Centrum Kultury w Belgradzie rozpoczęła się wystawa...
czytajFokus na wnętrze (czyli o szczecińskim projektowaniu) to cykl wystaw,...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz