Czy polski design różni się czymś od projektów europejskich? Dlaczego niektóre produkty osiągają rynkowy sukces, a obok innych przechodzimy obojętnie? I w czym tkwi sekret wyborów konsumenckich? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć podczas wystawy „Sukces dobrze zaprojektowany”.
Zlokalizowana w pawilonie 1 MTP ekspozycja zostanie podzielona na strefy tematyczne: Polska tworzy innowacje; Polska pięknieje; Polska modna; Polska mobilna i Polska rośnie. Każda z nich będzie miała charakter edukacyjny, a jej zadaniem będzie odczarowanie słowa design, obecnie zdewaluowanego, bądź niezrozumiałego dla szerokiego grona odbiorców. Dlatego obok krzesła, sofy oraz obuwia – produktów niejako w naturalny sposób kojarzonych z nazwiskiem projektanta, na wystawie pokazany zostanie również między innymi odkurzacz, tramwaj oraz kosmetyki, a także dobrze zaprojektowane i doskonale spełniające oczekiwania konsumenta usługi.
STREFA DESIGNU:
POLSKA TWORZY INNOWACJE
POLSKA PIĘKNIEJE
POLSKA MODNA
POLSKA MOBILNA
POLSKA ROŚNIE
Więcej: pewuka.pl
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
"Tak! Kupuję polski dizajn!" to kolejny projekt Galerii BB i...
czytaj4 Design Days 2022 to wydarzenie świata architektury, designu i...
czytajSłowacka szkoła designu od 1989 roku znana jest z odważnych,...
czytajKonkurs designerski dla młodych i zdolnych artystów z całej Polski...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz