12 maja 2014 roku w nowoczesnych wnętrzach 3 piętra Domu Handlowego Mysia 3, odbędzie się konferencja ROLA DESIGNU W MARKETINGU, która w jednym miejscu skupi najlepszych polskich praktyków w zakresie designu i marketingu.
Koszt udziału w konferencji do 27.04 - 690,00 zł netto + VAT, po 27.04 – 890,00 zł netto + VAT.
Dla członków Klubu Brand Design przewidziana jest specjalna zniżka.
W programie przewidziane są wystąpienia i prelekcje specjalistów z zakredu designu i marketingu, m.in.:
MAGDALENA WĘGLOWSKA, Dyrektor PR - MAZDA
"Samochody, perfumy i sanki - czyli jak Mazda kusi designem"
JOANNA REWAJ, Strategy&Innovation Expert - DRAGON ROUGE
"Design Thinking - modne słowo, czy realna szansa na świeże idee dla marki?"
Więcej informacji oraz cały program: mediarun.com
|
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Cykl wykładów poświęcony jest narracyjnemu ideowemu potencjałowi polskiego dizajnu oraz...
czytajW ramach cyklu Nowe Realizacje zapraszamy na prezentację obiektu mieszkalnego,...
czytajDni Budownictwa i Architektury – Forum Gospodarcze Budownictwa BUILD 4...
czytaj29 listopada o godz. 16:00 w katowickim Kinoteatrze Rialto (ul....
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz