12 maja 2014 roku w nowoczesnych wnętrzach 3 piętra Domu Handlowego Mysia 3, odbędzie się konferencja ROLA DESIGNU W MARKETINGU, która w jednym miejscu skupi najlepszych polskich praktyków w zakresie designu i marketingu.
Koszt udziału w konferencji do 27.04 - 690,00 zł netto + VAT, po 27.04 – 890,00 zł netto + VAT.
Dla członków Klubu Brand Design przewidziana jest specjalna zniżka.
W programie przewidziane są wystąpienia i prelekcje specjalistów z zakredu designu i marketingu, m.in.:
MAGDALENA WĘGLOWSKA, Dyrektor PR - MAZDA
"Samochody, perfumy i sanki - czyli jak Mazda kusi designem"
JOANNA REWAJ, Strategy&Innovation Expert - DRAGON ROUGE
"Design Thinking - modne słowo, czy realna szansa na świeże idee dla marki?"
Więcej informacji oraz cały program: mediarun.com
|
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Zbliża się VI edycja Praskich targów rzemiosła i przedsiębiorczości. Sprawdź
czytajInstitute of Design Kielce serdecznie zaprasza na 9 Międzynarodowy Festiwal...
czytajDobry design marki, opakowania czy produktu dodaje wartość, pozwala wyróżnić...
czytajDo 26 kwietnia 2018 można jeszcze obejrzeć wystawę "Miejsca Poznania"...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz