12 maja 2014 roku w nowoczesnych wnętrzach 3 piętra Domu Handlowego Mysia 3, odbędzie się konferencja ROLA DESIGNU W MARKETINGU, która w jednym miejscu skupi najlepszych polskich praktyków w zakresie designu i marketingu.
Koszt udziału w konferencji do 27.04 - 690,00 zł netto + VAT, po 27.04 – 890,00 zł netto + VAT.
Dla członków Klubu Brand Design przewidziana jest specjalna zniżka.
W programie przewidziane są wystąpienia i prelekcje specjalistów z zakredu designu i marketingu, m.in.:
MAGDALENA WĘGLOWSKA, Dyrektor PR - MAZDA
"Samochody, perfumy i sanki - czyli jak Mazda kusi designem"
JOANNA REWAJ, Strategy&Innovation Expert - DRAGON ROUGE
"Design Thinking - modne słowo, czy realna szansa na świeże idee dla marki?"
Więcej informacji oraz cały program: mediarun.com
|
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Księgarnia Bookarest, SITAG Formy Siedzenia oraz Wydawnictwo Karakter zapraszają na...
czytajFestiwal Gdynia Design Days jedzie do Warszawy. Najważniejsze wydarzenia letniego...
czytajW najbliższą sobotę 21 lipca swoją działalność zainauguruje Zielony Jazdów...
czytaj30 listopada 2017 r. na Wydziale Architektury Politechniki Gdańskiej ruszyła...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz