12 maja 2014 roku w nowoczesnych wnętrzach 3 piętra Domu Handlowego Mysia 3, odbędzie się konferencja ROLA DESIGNU W MARKETINGU, która w jednym miejscu skupi najlepszych polskich praktyków w zakresie designu i marketingu.
Koszt udziału w konferencji do 27.04 - 690,00 zł netto + VAT, po 27.04 – 890,00 zł netto + VAT.
Dla członków Klubu Brand Design przewidziana jest specjalna zniżka.
W programie przewidziane są wystąpienia i prelekcje specjalistów z zakredu designu i marketingu, m.in.:
MAGDALENA WĘGLOWSKA, Dyrektor PR - MAZDA
"Samochody, perfumy i sanki - czyli jak Mazda kusi designem"
JOANNA REWAJ, Strategy&Innovation Expert - DRAGON ROUGE
"Design Thinking - modne słowo, czy realna szansa na świeże idee dla marki?"
Więcej informacji oraz cały program: mediarun.com
|
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Zapraszamy na webinarium architektoniczne poświęcone biernym systemom ochrony przeciwpożarowej.
czytajJarmark Jagielloński to czterodniowe święto kultury tradycyjnej. Na Starym Mieście...
czytajCohabitat Gathering 2012 to druga edycja wyjątkowego festiwalu niezależnego, na...
czytajW najbliższą sobotę w ramach WAWA Design Festiwal odbędą się...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz