12 maja 2014 roku w nowoczesnych wnętrzach 3 piętra Domu Handlowego Mysia 3, odbędzie się konferencja ROLA DESIGNU W MARKETINGU, która w jednym miejscu skupi najlepszych polskich praktyków w zakresie designu i marketingu.
Koszt udziału w konferencji do 27.04 - 690,00 zł netto + VAT, po 27.04 – 890,00 zł netto + VAT.
Dla członków Klubu Brand Design przewidziana jest specjalna zniżka.
W programie przewidziane są wystąpienia i prelekcje specjalistów z zakredu designu i marketingu, m.in.:
MAGDALENA WĘGLOWSKA, Dyrektor PR - MAZDA
"Samochody, perfumy i sanki - czyli jak Mazda kusi designem"
JOANNA REWAJ, Strategy&Innovation Expert - DRAGON ROUGE
"Design Thinking - modne słowo, czy realna szansa na świeże idee dla marki?"
Więcej informacji oraz cały program: mediarun.com
|
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Zbliżająca się edycja „Interior Trends” to okazja do poznania najważniejszych...
czytajMuzeum Regionalne w Stalowej Woli rusza z nową, eksportową wystawą...
czytajZapraszamy 28 kwietnia 2022 o godz. 9:00 na kolejną e-konferencje...
czytajTrwają ostatnie przygotowania do kolejnej, szóstej już odsłony łódzkiego festiwalu...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz