12 maja 2014 roku w nowoczesnych wnętrzach 3 piętra Domu Handlowego Mysia 3, odbędzie się konferencja ROLA DESIGNU W MARKETINGU, która w jednym miejscu skupi najlepszych polskich praktyków w zakresie designu i marketingu.
Koszt udziału w konferencji do 27.04 - 690,00 zł netto + VAT, po 27.04 – 890,00 zł netto + VAT.
Dla członków Klubu Brand Design przewidziana jest specjalna zniżka.
W programie przewidziane są wystąpienia i prelekcje specjalistów z zakredu designu i marketingu, m.in.:
MAGDALENA WĘGLOWSKA, Dyrektor PR - MAZDA
"Samochody, perfumy i sanki - czyli jak Mazda kusi designem"
JOANNA REWAJ, Strategy&Innovation Expert - DRAGON ROUGE
"Design Thinking - modne słowo, czy realna szansa na świeże idee dla marki?"
Więcej informacji oraz cały program: mediarun.com
|
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
6 sierpnia 2019 o godz.18:00 na dziedzińcu Wzgórza Zamkowego (Instytut...
czytajKrakowskie Szkoły Artystyczne zapraszają na tegoroczną edycję festiwalu Zaprojektowani. Krakowskie...
czytajDachy zielone jako narzędzie do walki ze zmianami klimatu to...
czytajOd jedenastu lat towarzyszy nam Open’er Festival, tym razem 3-6...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz