12 maja 2014 roku w nowoczesnych wnętrzach 3 piętra Domu Handlowego Mysia 3, odbędzie się konferencja ROLA DESIGNU W MARKETINGU, która w jednym miejscu skupi najlepszych polskich praktyków w zakresie designu i marketingu.
Koszt udziału w konferencji do 27.04 - 690,00 zł netto + VAT, po 27.04 – 890,00 zł netto + VAT.
Dla członków Klubu Brand Design przewidziana jest specjalna zniżka.
W programie przewidziane są wystąpienia i prelekcje specjalistów z zakredu designu i marketingu, m.in.:
MAGDALENA WĘGLOWSKA, Dyrektor PR - MAZDA
"Samochody, perfumy i sanki - czyli jak Mazda kusi designem"
JOANNA REWAJ, Strategy&Innovation Expert - DRAGON ROUGE
"Design Thinking - modne słowo, czy realna szansa na świeże idee dla marki?"
Więcej informacji oraz cały program: mediarun.com
|
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Szkolenie dla architektów. Schüco: Trendy w nowoczesnym projektowaniu budynków mieszkalnych....
czytajWykład Bettiny Schulz „RESPONSibility of Designers” w Goethe-Institut w Krakowie.
czytajZapraszamy na ostatnią już dyskusję online o możliwościach spowolnienia zmian...
czytajTegoroczna edycja festiwalu to czas, aby na chwilę zwolnić, odetchnąć...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz