12 maja 2014 roku w nowoczesnych wnętrzach 3 piętra Domu Handlowego Mysia 3, odbędzie się konferencja ROLA DESIGNU W MARKETINGU, która w jednym miejscu skupi najlepszych polskich praktyków w zakresie designu i marketingu.
Koszt udziału w konferencji do 27.04 - 690,00 zł netto + VAT, po 27.04 – 890,00 zł netto + VAT.
Dla członków Klubu Brand Design przewidziana jest specjalna zniżka.
W programie przewidziane są wystąpienia i prelekcje specjalistów z zakredu designu i marketingu, m.in.:
MAGDALENA WĘGLOWSKA, Dyrektor PR - MAZDA
"Samochody, perfumy i sanki - czyli jak Mazda kusi designem"
JOANNA REWAJ, Strategy&Innovation Expert - DRAGON ROUGE
"Design Thinking - modne słowo, czy realna szansa na świeże idee dla marki?"
Więcej informacji oraz cały program: mediarun.com
|
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Instytut Wzornictwa Przemysłowego zaprasza na szkolenie „Wzornictwo w strategii konkurowania”,...
czytajW maju odbędzie się kolejna edycja WrocLove Design. Festiwal gromadzi...
czytajInstitute of Design Kielce serdecznie zaprasza na spotkanie powitalne z...
czytajTematem webinarium, które poprowadzi firma Libet będzie prezentacja nowości przygotowanych...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz