12 maja 2014 roku w nowoczesnych wnętrzach 3 piętra Domu Handlowego Mysia 3, odbędzie się konferencja ROLA DESIGNU W MARKETINGU, która w jednym miejscu skupi najlepszych polskich praktyków w zakresie designu i marketingu.
Koszt udziału w konferencji do 27.04 - 690,00 zł netto + VAT, po 27.04 – 890,00 zł netto + VAT.
Dla członków Klubu Brand Design przewidziana jest specjalna zniżka.
W programie przewidziane są wystąpienia i prelekcje specjalistów z zakredu designu i marketingu, m.in.:
MAGDALENA WĘGLOWSKA, Dyrektor PR - MAZDA
"Samochody, perfumy i sanki - czyli jak Mazda kusi designem"
JOANNA REWAJ, Strategy&Innovation Expert - DRAGON ROUGE
"Design Thinking - modne słowo, czy realna szansa na świeże idee dla marki?"
Więcej informacji oraz cały program: mediarun.com
|
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Tematem webinarium, które poprowadzi firma Libet będzie prezentacja nowości przygotowanych...
czytajZapraszamy na webinarium architektoniczne dotyczącego dwóch najlepszych rozwiązaniach XXI Wieku!
czytajWebinarium architektoniczne firmy Stiebel Eltron odbędzie się 22 czerwca 2021r....
czytajPrzestrzenie postindustrialne Wojciecha Wilczyka to próba zmierzenia się z pamięcią...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz