12 maja 2014 roku w nowoczesnych wnętrzach 3 piętra Domu Handlowego Mysia 3, odbędzie się konferencja ROLA DESIGNU W MARKETINGU, która w jednym miejscu skupi najlepszych polskich praktyków w zakresie designu i marketingu.
Koszt udziału w konferencji do 27.04 - 690,00 zł netto + VAT, po 27.04 – 890,00 zł netto + VAT.
Dla członków Klubu Brand Design przewidziana jest specjalna zniżka.
W programie przewidziane są wystąpienia i prelekcje specjalistów z zakredu designu i marketingu, m.in.:
MAGDALENA WĘGLOWSKA, Dyrektor PR - MAZDA
"Samochody, perfumy i sanki - czyli jak Mazda kusi designem"
JOANNA REWAJ, Strategy&Innovation Expert - DRAGON ROUGE
"Design Thinking - modne słowo, czy realna szansa na świeże idee dla marki?"
Więcej informacji oraz cały program: mediarun.com
|
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Międzynarodowe Centrum Kultury zaprasza na wykład prof. Czesławy Frejlich poświęcony...
czytajAdam Pulwicki, założyciel poznańskiej pracowni architektonicznej PULVA, zaprasza do świata...
czytajGdynia Design Days startuje już 6 lipca. Hasłem przewodnim 11....
czytajZapraszamy na bezpłatne szkolenie dla architektów, studentów, wykonawców i wszystkich...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz