Kiedy starszy kustosz architektury i projektowania Muzeum Sztuki Nowoczesnej ogłosił przejęcie 14 gier wideo w 2012 roku, rozpętało się piekło. W tej zabawnej i wnikliwej mowie Paola Antonelli wyjaśnia dlaczego ją ta sprawa zachwyciła oraz co sprawiło, że sprowadziła do MoMA Pac-Mana.
Źródło: ted.com
Foto: Paola Antonelli
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Cykl krótkich rozmów z polskimi architektami i architektami wnętrz. ...
czytajStworzył markę, która osiągnęła rangę zjawiska popkulturowego. Nadgryzione jabłko –...
czytajPaula Scher podsumowuje swoją karierę projektantki (stworzyła liczne okładki albumów...
czytajW dzisiejszych czasach, gdzie sztuka ciągle się rozwija i przybiera...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz