The Baltic Goes Digital to otwarty konkurs na projekty artystyczne, które wykorzystują media lokacyjne, mobilne, bądź działające na platformie internetowej, w celu stworzenia wizji nieistniejącego, wyimaginowanego Bałtyckiego miasta.
Konkurs adresowany jest do artystów i projektantów, zarówno indywidualnych jak i w zespołach, których prace badają i redefiniują ideę sztuki w przestrzeni publicznej.
Przedmiotem konkursu jest skomponowania interaktywnych przestrzeni łączących kulturalne i urbanistyczne aspekty miast położonych nad Bałtykiem, korzystając z możliwości internetowego poznawania świata. Wykreowane miasta, stworzone digitalnie, mogą być zarówno połączeniem tych już istniejących, ich poszerzeniem, czy ulepszeniem, ale mogą być także utopijną wizją jednego bałtyckiego miasta unoszącego się ponad naszą rzeczywistość, albo raczej web-równolegle do niej.
Szczegóły, regulamin i formularz zgłoszenia do konkursu dostępne na stronach:
http://artline-southbaltic.eu/contest/
www.nck.org.pl
www.ggm.gda.pl
Termin nadsyłania zgłoszeń mija 16 lipca 2012 r.
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Wystartowała pierwsza edycja konkursu dla architektów, inwestorów i wykonawców „Wnętrze...
czytajCentrum Kultury w Gdyni ogłosiło konkurs na zaprojektowanie systemu identyfikacji...
czytajPrzetarg ogłosiła EC1 Łódź - Miasto Kultury w Łodzi, jednostka...
czytajPrzedmiotem konkursu jest projekt tzw. „witacza” dla miasta Bydgoszczy czyli...
czytaj
Ilość komentarzy: 0
Dodaj nowy komentarz